به همت سپاه صورت می گیرد؛

بهره برداری از آبرسانی به بیش از ۱۱۰ روستا در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: روز جمعه با حضور جانشین فرمانده کل سپاه، بهره برداری از آبرسانی به بیش از ۱۱۰ روستا در کرمان انجام می شود.

سردارمحمد علی نظری گفت: در ادامه محرومیت زدایی به کمک گروه‌های جهادی بسیج و همچنین برخی دستگاه‌های اجرایی،  بنا داریم  روز جمعه با حضور مسئولان استانی و جانشین فرمانده کل سپاه، بهره برداری از آبرسانی به  بیش از ۱۱۰ روستا را انجام بدهیم. 

او افزود: این ۱۱۰ روستا در بیش از ۵ شهرستان است و با افتتاح این طرح ها، ۵۳ هزار نفر از این آبرسانی بهره مند می‌شوند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: عملیات اجرایی این آبرسانی، ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه روستایی می باشد که لوله گذاری آن انجام شده است.

او بیان داشت: ۲۷حلقه چاه را حفر و تجهیز کردیم و بیش از ۵ هزار مترمکعب مخزن سازی داشتیم و حدود ۲۰ مخزن را انجام دادیم. 

سردار نظری تصریح کرد: اگر اعتبارات این پروژه‌ها برسد بنا داریم در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و قرارگاه مرد میدان به هر مناسبت مثل هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه مقاومت همزمان با سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه فجر با نام حضرت علی (ع) یا به سن حاج قاسم ۱۱۰ یا ۶۳ روستا را آبرسانی کنیم. 

او بیان داشت: این آبرسانی به غیر از پروژه‌های محرومیت زدایی است که در بحث مسکن، آب کشاورزی، راه‌های روستایی و سایر پروژه‌های محرومیت زدایی با کمک دستگاه‌های اجرایی اجرا می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه جا دارد از آبفا استان و شهرستان‌ها که در بخش فنی و تخصصی کمک زیادی به ما داشتند، قدردانی کنم،  تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم  خدمت رسان مردم باشیم و گام کوچیکی در ادامه گام دوم انقلاب برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار